onsdag 21. oktober 2009

Litt mer om krystallene mine


I morgen er det to uker siden jeg var hos Kiropraktor og fikk ristet på plass krystallene mine. Og de sitter som støpt! Hurra, og igjen, 1000 takk til Ann-Christin som tipset meg om at kiropraktorer kan fixe sånt også. En rose til deg :-)


Har forsøkt å ringe Helse Bergen for å melde fra at jeg ikke lenger trenger få innkalling til time hos dem. Men kom ikke igjen. (nå skal det sies at jeg kun prøvde en gang)

I dag kom brevet med innkalling - 22. JANUAR 2010 KL 12.30 har jeg fått time!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det vil si at jeg hadde måtte gå med løse krystaller i 24 uker, ca 5 mnd. Det er lenge det!

Om noen skulle være så uheldig å få krystallsyken, eller kjenner/hører om noen som har det. Gå til kiropraktor og få det fixet med en gang! Du trenger ikke gå dårlig unødvendig lenge!

En strålende høst uke til alle!

Ingen kommentarer: