lørdag 27. mars 2010

Dukkeklær

Jeg fikk spørsmål om jeg kunne tenke meg å lage premier til barneklinikken her jeg bor. Premier til alle barna som har vært flinke å ta blodprøver, og andre prøver. Og det sier jeg ikke nei til.


Har vært på biblioteket og lånt bok. Dukkeklær til aktiv lek! Og her var jammen mye fint. Nattpysj til lille jenta. Fant også nattkjole, så må vel lage begge deler.
Hva med et lite teppe til dukkevognen og en liten pute til var det også.
Havfruen må jo også få være med!
Og siden det er til sykehus, må jo det bare lages en sykepleier drakt.
Men alt dette faller vel mest i smak hos alle prinsessene. Så må se om jeg ikke finner noe som kan falle i smak hos prinsene også. Gleder meg i hvert fall veldig til dette!

2 kommentarer:

Lenedyret sa...

Her kan lageret få eit godt innhugg :) Spanande og til ei veldig god sak.

Irene sa...

så snill du er!