søndag 29. august 2010

Endelig!


For en god stund siden fant jeg denne bloggen Virkverket. Hun hekler så utrolig mye artig, og legger også ut oppskrifter på det meste hun lager. Enda mer spennende ble det da jeg leste at hun hold på å lage bok - bok med hekleoppskrifter.

Og endelig er boken her!!!!! Jeg har sjekket litt rundt, og for oss nordmenn, kan den bestilles hos Capris.no. Og det til en veldig overkommelig pris.


Ja, så kan jeg jo samtidig nevne at nå skal jeg på ferie - ENDELIG.

Turen går tilbake til Kuredu på Maldivene.
Et fantastisk dykkerparadis.



2 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Hei, hei.
Takk for koslig kommentar hos meg.

Så spennende å være statist, også som politidame og greier. :o) Og misunner deg virkelig den turen til Maldivene. Håper dere får mange fine dykkerturer, ha ihvertfall en riktig god tur! :o)

Fortsatt fin søndag!
Klem Jenny

Anonym sa...

Takk for hyggelig "besøk" i bloggen min! Du kan jo kjøpe garn på Maldivene! Undervannsgarn, kanskje?