onsdag 3. mars 2010

Litt mer varme i halsen.



Da er jeg ferdig med hals nr fire. Som de andre, er også denne laget i baby cashmere merino silk. Snømannen fant jeg som mønster på barnegenser i Familien nr 5.

Satser på at også denne faller i smak hos bruker.


Hadde med meg den nye mobilvesken da jeg traff min søster forrige uke. Og nå har jeg ikke den lenger. Så måtte lage meg en ny. Er godt fornøyd med den også jeg.

Og ser ut til at jeg må lage noen sånne til noe ipod også :-)

Oppskriften er fortsatt fra Heklehuldra. Hun har utrolig mye fine og artige oppskrifter. Så anbefaler abslutt å ta turen innom siden hennes.

5 kommentarer:

lise sa...

Kjempesøt hals, som helt sikkert faller i smak med den skjønne snømannen på. Kjekt at mobilvesken falt i smak hos din søster også - så får det heller være at den må lages på nytt. Kanskje enda flere ganger også?

Lenedyret sa...

det vert stor produksjon på den no, av både det eine og det andre :)

Mariann S sa...

Flotte halsar du har strikka :)

Anonym sa...

Takk for påminnelsen om Go Red-aksjonen. Takk også for koselig kommentar i bloggen min! Så mye fint du lager. Det er gøy når andre setter pris på det en lager. Du er sikkert ferdig med en ny mobillomme allerede.?
Ha en god uke!

Muffin sa...

Så søtt med en varmende (!) snømann i halsen! Fin mobilveske også, sikkert lurt å lage flere siden den første var så ettertraktet.