søndag 14. mars 2010

Nytt hjem i Nairobi


Jeg har blogget om Dukke Lise tidligere. Men etter en brukstest hos en ekspert - lekt med av ei jente på fire år - fant jeg fort ut at hårfestet ikke var av godkjent kvalitet.
Hun har derfor blitt liggende i "ikke helt ferdig" korgen min.

Så fikk jeg høre at en som mamma kjenner skulle besøke et barnehjem i Nairobi. I den forbindelse samlet han inn klær ol til barn mellom 0-16 år. Da ropte Dukke Lise på meg; "jeg vil til Nairobi, men gjerne med hår". Så da var det bare å ta henne fra og gi henne nytt hår. Og her er resultatet.


I tillegg hadde jeg igjen noen figurer, som ikke ble med til Chile. Disse ble også med på tur til Nairobi, bortsett fra tre stk.




2 kommentarer:

Lenedyret sa...

Dukke Lise vil nok få ein fin heim, gjere ei jente lukkeleg og få ein brunfarge i ansiktet som vi alle ville misunna ho :)

Unknown sa...

Kjempefine, og for en flott ting å gjøre :D
Det er slikt som varmer hjertet!